21979
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczności dostosowywania zmian w działalności całej organizacji i w filozofii jej działania do wymagań klientów. Punkt ciężkości przesunął się na rynek, to oznacza konieczność wykorzystywania dostępnych rozwiązań do badania potrzeb i preferencji nabywców. Dopiero na takich fundamentach można budować przewagę konkurencyjną organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiejętne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w zintegrowanych działaniach zgodnych z opracowaną strategią.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15673.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Language note
Tekst częśc. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again