22409
Książka
W koszyku
Celem książki jest przedstawienie szkolnego wychowania fizycznego na przełomie wieków XX i XXI w Polsce. Wychowanie fizyczne ukazane jest jako proces ciągłej edukacji, a także jej reformowania i modyfikacji w Polsce na tle europejskich i światowych trendów w tej dziedzinie. Ukazuje ono potrzebę i zasadność reformowania szkoły. W zarysie historycznym przedstwiono kształtowanie się i utrwalania związków wychowania fizycznego z higieną szkolną i wychowaniem zdrowotnym. Praca zwiera wyniki badań empirycznych obejmujących wiadomości, opinie, przekonania i samoocenę nauczycieli wychowania fizycznego i dyrektorów szkół na temat założeń i efektów nowej podstawy programowej. Oceniono poziom przygotowania nauczycieli do podjęcia i realizacji zadań przewidzianych w nowej podstawie programowej dla gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych. Podsumowanie syntetyczne wyników badań i refleksje końcowe przedstawiono w rozdziale: Rekomendacje dla nauczycieli wychowania fizycznego.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15176 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14802.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15553.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Fundacja Centrum Edukacji Olimpijskiej.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej