22425
Book
In basket
Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesną turystyką. Takie połączenie zaowocowało identyfikacją kluczowych problemów branży turystycznej w kontekście aktualnych problemów politycznych i gospodarczych, procesów i zdarzeń naturalnych, jak również zmieniających się potrzeb klientów. Uznano, że do aktualnych kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstw, ale także regionów turystycznych, należą wsparcie ze strony systemu edukacyjnego oraz przemyślany i systematycznie realizowany proces zarządzania marką organizacji czy regionu. Zaproponowany układ opracowań nie wyczerpuje problematyki zarządzania turystyką w kryzysie. Niemniej mamy nadzieję, że teksty zamieszczone w książce staną się inspiracją do dalszych badań, wdrożeń ich wyników w praktyce zarządzania turystyką, jak również edukacji kadr dla turystyki w Polsce.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14369.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15275.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again