22415
Book
In basket
Książka wpisuje się w szeroko zakreślony obszar zainteresowań organizacjami pozarządowymi. Zmieniające się warunki, w jakich przychodzi funkcjonować organizacjom, a także zmiana zachowań samych organizacji wskazuje na ciągłą potrzebę prowadzenia badań różnych aspektów ich działalności. Opracowanie jest efektem studiów teoretycznych i empirycznych. W szerokim zakresie została wykorzystana literatura przedmiotu, jak również dostępne dane statystyczne, pochodzące z różnych źródeł, w tym ze Stowarzyszenia Klon/Jawor, GUS oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Wykorzystano także wyniki badania własnego, zrealizowanego w 2010 r. w ramach badań statutowych w Katedrze Poziomu Życia i Konsumpcji SGH (obecnie Zakład Badań Zachowań Konsumentów w Instytucie Zarządzania SGH).
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14284.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15199.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 233-250.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again