22409
Book
In basket
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W książce w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; relacje między firmą a organami władzy, głównie patologie występujące w tym środowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje władz z firmą jako całością); funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-uczeń.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 137-142.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again