22409
Book
In basket
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony głównie małych i średnich przedsiębiorstw. Kilkaset tysięcy spośród nich ma szansę znaleźć swoje nisze na rynku europejskim, dziesiątki tysięcy na globalnym. Najbardziej pożyteczną formą pomocy państwa dla MSP jest wywołanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi się na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarządzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania tożsamości narodowej. Książka pokazuje, że "tożsamość konkurencyjna" jest najlepszą drogą do dobrej reputacji i silnej marki.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14856.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
U góry okł.: Marka dla Polski. Na książce ISBN oryg.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again