22418
Book
In basket
Książkę napisano w przeświadczeniu, że pomoże Czytelnikowi przenieść umiejętności tworzenia stron w świat projektowania gier komputerowych. Książka pokazuj, jak użyć dobrze znanych narzędzi, by przebyć przepaść dzielącą tradycyjne witryny od ekscytujących gier. W trakcie lektury Czytelnik pozna elementy składowe gry oraz charakterystykę urządzeń mobilnych. Zorientuje się, jakie są kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczy się tworzyć wielowątkowe rozwiązania dzięki technologii Web Workers oraz rysować atrakcyjne elementy graficzne przy użyciu elementu canvas. Z kolejnych rozdziałów dowie się, jak oprogramować sterowanie ruchem oraz jak przygotować efekty dźwiękowe dla gry, a potem pozna tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przeglądarce użytkownika. Książka w sposób kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w języku HTML5.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13756.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14740.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again