22409
Book
In basket
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 14499.IX.6 [Magazyn 1], P.13529.IX.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 265-268.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again