22409
Book
In basket
Książka jest kontynuacją refleksji teoretycznych i badawczych nad problematyką przysposabiania dziecka do rozwoju w toku jego edukacji i wychowania w różnych obszarach działań pedagogicznych. Publikacja składa się z trzech części. Część pierwsza omawia zagadnienie indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka w procesie wychowawczym i edukacyjnym w odniesieniu do opinii współczesnych ekspertów edukacji. W części drugiej podniesiono problem stymulacji twórczości dziecka poprzez rozwój jego doświadczenia poznawczego i praktycznego. Część trzecia tomu prezentuje rozważania, które dotyczą potrzeb edukacyjnych dziecka niepełnosprawnego i wynikających z tego ściśle określonych metod pracy z nim.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14438.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Language note
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again