22409
Book
In basket
Celem ksiązki jest próba spojrzenia na rolę konsumenta we współczesnej gospodarce oaz problematyke zachowań konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza część książki oferuje perspektywę globalną i koncentruje się na przeglądzie najważniejszych czynników kształtujących zachowania współczesnych konsumentów w epoce globalizacji i Internetu. Część druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki sposób nowe technologie zmieniają i modeluja zachowania współczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to próba spojrzenia na relacje konsumentów z przedsiębiorstwem jako najważniejszym podmiotem gospodarczym, który ma zaspokajać ich różne potrzeby.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13416.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14391.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 279-[301].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again