22065
Book
In basket
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Książka składa się z części teoretycznej, prezentującej wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej opis przypadków wybranych przedsiębiorstw. W książce omówiono m.in.: podstawowe elementy strategii finansowania, główne kryteria ustalania rodzaju strategii finansowania, cecy charakterystyczne najwazniejszych rodzajów strategii (agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej), trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13436 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13435.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14400.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 202-225.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych i osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again