22036
Książka
W koszyku
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Książka składa się z części teoretycznej, prezentującej wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej opis przypadków wybranych przedsiębiorstw. W książce omówiono m.in.: podstawowe elementy strategii finansowania, główne kryteria ustalania rodzaju strategii finansowania, cecy charakterystyczne najwazniejszych rodzajów strategii (agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej), trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13436 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13435.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14400.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 202-225.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków ekonomicznych i osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej