22415
Książka
W koszyku
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 128-130.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej