22415
Book
In basket
(Seminaria Metodologii Pedagogiki)
W przedstawianej książce zawarto teksty, które podejmują refleksję nad samą metodologią, nad uwarunkowaniami praktyki badawczej, jakością wiedzy pedagogicznej, sposobami traktowania teorii przez badaczy, możliwościami, jakie nowe nurty myślowe otwierają przed badaczami, a także znaczeniem problemów badawczych w tworzeniu projektu badania. Druga grupa tekstów bezpośrednio odnosi się do praktyk badawczych. Refleksja nad kłopotami metodologicznymi, których doświadcza każdy badacz, uświadamia nam, w jakim horyzoncie myślowym, wobec jakich dylematów staje współczesny badacz, a refleksja nad prowadzonymi badaniami przybliża nieco wiedzę na temat rodzajów i jakości praktyk badawczych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14339.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 153-157.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again