22409
Book
In basket
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Książka jest próba uporządkowania wiedzy na tema procesu diagnozy i podstawowych rozwiązań metodologicznych przyjętych w diagnozowaniu. autorka omawia założenia teoretyczno-metodologiczne diagnozy pedagogicznej, jej funkcje, kryteria oceny wykorzystywanych modeli i technik diagnostycznych, podstawowe standardy decydujące o jakości tworzonych i wykorzystywanych narzędzi diagnostycznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13163.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14281.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Na grzb. akronim serii: PNiP.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 330-346. Indeksy.
Target audience note
Dla studentów i profesjonalistów w zakresie pedagogiki, ale i innych nauk humanistycznych i społecznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again