22427
Book
In basket
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Książka prezentuje m.in.: różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania, charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, charakterystykę przedsiębiorcy, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych. Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące: przedsiębiorczości rodzinnej, przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsiębiorczości akademickiej, przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13408.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14171.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 249-258 i przy rozdz. Indeks.
Target audience note
Dla studentów i praktyków przedsiębiorczości.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again