22406
Book
In basket
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak ważnego czynnika, jakim jest zaufanie. Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarządzaniu, jak: zaufanie w teoriach zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania wiedzą oraz zarządzania kryzysem; zarządzanie i kreowanie zaufania w zarządzaniu przedsiębiorstwem; zaufanie w relacjach między współpracownikami, podwładnymi i przełożonymi; zaufanie między partnerami biznesowymi oraz między firmą i jej klientami. Teorie przedstawione w książce poparte są badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiębiorstw.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12980.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14113.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 168-192.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again