22000
Book
In basket
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12938.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.12939.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14069.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 327-333.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again