22409
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 214)
Książka identyfikuje zachowania konsumentów na rynku turystyki kulturowej, wykorzystując w tym celu procedury statystyczne. W monografi ujęto rynek turystyki kulturowej w kontekście jego oferty produktowej, ale przede wszystkim - w kontekście konsumentów, którzy podejmują różnorodne decyzje w związku z podróżą turystyczną. Autorka prezentuje również czynniki, które istotnie determinują zachowania konsumentów na rynku turystyki kulturowej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13986.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 197-219.
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again