22064
Book
In basket
Idea zarządzania procesami przedsiębiorstwa opiera się na ciągłym, systematycznym wdrażaniu usprawnień, dostosowujących przedsiębiorstwo do wymagań dzisiejszego otoczenia i pozwalających osiągnąć przewagę konkurencyjną. Kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to: wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa i zestawu celów strategicznych, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności i efektywności procesów przedsiębiorstwa, prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu. Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w zarządzaniu jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23510.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13778.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 169-173. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again