22036
Książka
W koszyku
Idea zarządzania procesami przedsiębiorstwa opiera się na ciągłym, systematycznym wdrażaniu usprawnień, dostosowujących przedsiębiorstwo do wymagań dzisiejszego otoczenia i pozwalających osiągnąć przewagę konkurencyjną. Kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to: wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa i zestawu celów strategicznych, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności i efektywności procesów przedsiębiorstwa, prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu. Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w zarządzaniu jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23510.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13778.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 169-173. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej