22409
Książka
W koszyku
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykle kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię - wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jesli przyjrzymy sie znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia. W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodoej kooperacji, poznanie i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomicznie korzyści.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13765.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: Seven cultures of capitalism : value systems for creating wealth in the United States, Japan, Germany, France, Britain, Sweden, and the Netherlands, 1993.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 389-396.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej