22415
Book
In basket
W podręczniku autorzy bardzo szczegółowo przedstawili tematykę badań marketingowych, przygotowując Czytelnika do samodzielnego zaprojektowania, a następnie wdrożenia planu badawczego. Ponadto omówili oni między innymi: istotę i znaczenie badań marketingowych, gromadzenie danych pierwotnych, budowę instrumentu pomiarowego, realizację procesu badawczego i prezentację jego wyników, internetowe i międzynarodowe badania marketingowe.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14309 [Magazyn 1], P.14310 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12389.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13554.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 333-337. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again