22409
Book
In basket
(Key Concepts)
Książka jest jasnym i zwięzłym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najważniejszych debat nad naturą i konsekwencjami społeczeństwa konsumpcyjnego. "Konsumpcja" analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nową potrzebę "pracy emocjonalnej". Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13491 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13490.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13489.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Consumption, 2003.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 189-200. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again