22409
Book
In basket
(Spectrum)
Tylko jedna z wielu ról społecznych, w jakich funkcjonujemy w ciągu swego życia, jest realizowana w atmosferze rozrywki i nieustającego święta, wśród nadzwyczajnych zachęt, w coraz to nowych, specjalnie dla niej aranżowanych warunkach: to rola konsumenta wszelakich dóbr oferowanych we współczesnym świecie. W parkach rozrywki, centrach handlowych, restauracjach, hotelach, na stadionach i uniwersytetach, w kościołach i muzeach oraz w wielu innych miejscach jesteśmy czarowani i oczarowywani, zachęcani, nakłaniani czy wręcz zmuszani do bycia konsumentami. George Ritzer przekonuje nas, że dzieje się tak w społeczeństwach, w których produkowanie traci na znaczeniu, a konsumpcja staje się coraz ważniejsza, wobec czego centrum uwagi również przenosi się ze środków produkcji na środki konsumpcji. Magiczny świat konsumpcji zawłaszcza kolejne dziedziny życia społecznego, narzuca im swoje prawa i wywiera przemożny wpływ na nasz sposób myślenia i styl życia.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13488 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13487.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13486.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again