22406
Book
In basket
Obecne studium należałoby umiejscowić w obszarze pedagogiki ogólnej i jej podstawowych problemów, czyli w polu poszukiwań tego, co stanowi o możliwości mówienia o działalności jako wychowawczej oraz o myśleniu jako pedagogicznym. (...) W ramach zaś przybliżania działalności pielęgniarskiej do ujęć pedagogicznych i odwrotnie - ujęć pedagogicznych do działalności pielęgniarskiej - chcemy wyeksponować te jej sektory, które pozostają związane z wychowawczymi celami i zadaniami, a które mogą też stanowić podstawy opracowania pedagogiki pielęgniarstwa." (ze Wstępu)
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12434 [Magazyn 1], P.15190 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12433.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13444.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 593-634.
Language note
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again