22071
Book
In basket
Książka zawiera kompendium wiedzy o istocie, specyfice zarządzania i uwarunkowaniach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw oraz wiedzy aplikacyjnej niezbędnej w kształtowaniu zachowań strategicznych przedsiębiorstwa. Jej autorzy przyjęli, że przedsiębiorczość i umiejętność tworzenia nowych bytów gospodarczych to atrybuty, które można zdobywać i doskonalić. Założyli dalej, że mała firma nie jest miniaturą wielkiego przedsiębiorstwa, zatem nie da się przejąć wprost na jej potrzeby tych samych metod, technik i koncepcji zarządzania, które sprawdziły sie w dużym przedsiębiorstwie. Uznano również, że podstawowe znaczenie dla rozwoju małych firm, a nawet dla ich przeżycia, ma przyjęcie w procesie decyzyjnym optyki strategicznej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12286 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12285.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13411.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 305-317.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again