22012
Książka
W koszyku
Książka zawiera kompendium wiedzy o istocie, specyfice zarządzania i uwarunkowaniach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw oraz wiedzy aplikacyjnej niezbędnej w kształtowaniu zachowań strategicznych przedsiębiorstwa. Jej autorzy przyjęli, że przedsiębiorczość i umiejętność tworzenia nowych bytów gospodarczych to atrybuty, które można zdobywać i doskonalić. Założyli dalej, że mała firma nie jest miniaturą wielkiego przedsiębiorstwa, zatem nie da się przejąć wprost na jej potrzeby tych samych metod, technik i koncepcji zarządzania, które sprawdziły sie w dużym przedsiębiorstwie. Uznano również, że podstawowe znaczenie dla rozwoju małych firm, a nawet dla ich przeżycia, ma przyjęcie w procesie decyzyjnym optyki strategicznej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12286 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12285.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13411.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 305-317.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej