22406
Book
In basket
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 161-180.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again