22409
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Przedmiotem strategii marketingowych są procesy wyboru rynku docelowego, sposobów postępowania oraz instrumentów działania. Fundamentalną podstawą tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe są składnikiem ogólnych strategii stosowanych na rynku przez przedsiębiorstwa i inne instytucje. W książce Autorzy prezentują: istotę strategii marketingowych oraz proces ich formułowania i wyboru przez przedsiębiorstwa, strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w działalności usługowej. Przedstawiony zakres tematyczny podręcznika oraz jego treść pozwalają wyrazić nadzieję, że spełni on pożyteczną funkcję w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12269.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 277-280.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again