22409
Książka
W koszyku
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracowników są coraz rzadsze. Jesli chcesz sprawnie zarządzać firmą i osiągnąć biznesowe cele, nie możesz lekceważyć roli komunikacji wewnętrznej. W książce znajdziesz skuteczne narzędzia komunikacji wewnętrznej dostosowane do najnowszych sposobów porozumiewania się takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy społecznościowe czy kanały RSS. Dowiesz się, jak powiązać strategię biznesową ze strategią komunikacji, w jaki sposób lepsza komunikacja wewnętrzna wpływa na zaangażowanie pracowników, jak zarządzać komunikacją, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12233.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13358.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej