22415
Książka
W koszyku
"Promocja zdrowia ma obejmować wszystkich ludzi i dotyczyć ich codziennego życia. Publiczny udział w określaniu problemów, podejmowanie decyzji dotyczącej poprawy lub zmiany czynników warunkujących zdrowie to naczelne zadania promocji zdrowia. Promocja zdrowia we współczesnym społeczeństwie potrzebuje "promocji" - zarówno wśród profesjonalistów opieki zdrowotnej, jak i jej adresatów. Nadanie działaniom marketingowym form organizacyjnych oraz ich rozwój wydają się koniecznym warunkiem sprawnego funkcjonowania instytucji ochrony zdrowia i rozwoju medycyny zapobiegawczej." (Z Przedmowy)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13281.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej