22409
Book
In basket
"Promocja zdrowia ma obejmować wszystkich ludzi i dotyczyć ich codziennego życia. Publiczny udział w określaniu problemów, podejmowanie decyzji dotyczącej poprawy lub zmiany czynników warunkujących zdrowie to naczelne zadania promocji zdrowia. Promocja zdrowia we współczesnym społeczeństwie potrzebuje "promocji" - zarówno wśród profesjonalistów opieki zdrowotnej, jak i jej adresatów. Nadanie działaniom marketingowym form organizacyjnych oraz ich rozwój wydają się koniecznym warunkiem sprawnego funkcjonowania instytucji ochrony zdrowia i rozwoju medycyny zapobiegawczej." (Z Przedmowy)
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13281.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Language note
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again