22409
Book
In basket
"Zagadnienie badawcze ujęte w temacie opracowania jest zrozumiałe dla przyszłego czytelnika. Można je ująć w pytaniu, na ile różne wiekowo pokolenia cenią rodzinę jako wartość? W założeniu Autorki rozprawy jest teza, że różnią się w ocenie tej podstawowej jednostki życia społecznego [...]. Dla tzw. konstruktywnych cech badań pedagogicznych spośród innych badań społecznych i badań o człowieku, wyróżnia się ich sprawczy, prakseologiczny charakter czy też aspekt moderatywny, a nie tylko diagnostyczny (jak jest, ew. dlaczego tak jest?). Ze spisu treści rozprawy wynika, że na tak widzianych badaniach (zadaniach) Autorka się skupiła. Tak też tendencja ta odciska się w większości prac pedagogicznych [...]. Struktura tekstu odpowiada logice przyjętego postępowania badawczego." Z recenzji prof. zw. dr. hab. Stanisława Kawuli
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12156.VI.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13278.VI.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 303-315.
Language note
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again