21979
Książka
W koszyku
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12099.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13214.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej