22406
Book
In basket
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13202.IX.16 [Magazyn 1], P.12088.IX.16 [Magazyn 1], P.12089 [Magazyn 1] (3 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 297-303.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again