22427
Book
In basket
Prezentowana praca pokazuje sposób kształtowania zachowań przystosowawczych uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim za pomocą biblioterapii. Publikacja składa się z dwóch rodziałów w części teoretycznej i trzech w części analitycznej. W części teoretycznej zaprezentowano szczegółową analizę pojęcia upośledzenia umysłowego, scharakteryzowano zachowania przystosowawcze oraz sklasyfikowano środowiska wychowawcze. Ukazano także zagadnienia czytelnictwa i biblioterapii, uwzględniono formy biblioterapii oraz zwrócono uwagę na rolę bajki w procesie biblioterapeutycznym. Część analityczna obejmuje kwestie metodologiczne oraz problematykę badawczą. Ukazuje analizę porównawczą wyników z zakresu wiedzy o książce i nastawienia czytelniczego oraz z zakresu poziomu zachowania się uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13149.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [165]-181.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again