22409
Book
In basket
Ponieważ marka jest kluczowym pojęciem dla marketingu, a osobowość kluczowym pojęciem dla psychologii, ktoś, kto zajmuje się psychologią zachowań konsumenckich - dziedziną interdyscyplinarną, znajdującą się na pograniczu psychologii i marketingu - nie może przejść obojętnie obok koncepcji osobowości marki. Stanowi ona wyzwanie dla badacza, polegające na potrzebie jej ewaluacji jako koncepcji naukowej i redefinicji w taki sposób, aby pozostawała ona w zgodzie z wiedzą psychologiczną, a jednocześnie wnosiła coś wartościowego w poznanie i pomiar zjawisk o charakterze marketingowym. Taki był też podstawowy cel krytycznej analizy dotychczasowych badań i publikacji oraz własnych przedsięwzięć badawczych autora. (ze Wstępu)
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13121.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 399-447.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again