22011
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja propaguje podejście marketingowe w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11928.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.11929.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again