22409
Book
In basket
Publikacja prezentuje zarówno naukowe spojrzenie na sytuację kryzysową w turystyce, jak i przykłady praktycznych rozwiązań wyjścia z tej sytuacji. Autorzy zamieszczonych tekstów odnieśli się w szczególności do następujących zagadnień: analizy kryzysu w gospodarce światowej i jego skutków w gospodarce turystycznej w Polsce, rozważań nad współzależnością sfery gospodarki turystycznej z innymi sferami gospodarki i oddziaływaniami gospodarczej kondycji ekonomicznej na gospodarkę turystyczną, diagnostyki stanu faktycznego gospodarki turystycznej w dobie kryzysu (ze szczególnym uwzględnieniem usług hotelarskich), identyfikacji czynników determinujących wielkość ruchu turystycznego i aktualnych uwarunkowań rozwoju turystyki, możliwości minimalizowania negatywnych skutków kryzysu i przykładów dobrych efektów współpracy partnerów rynku turystycznego, prognozowania zjawisk na rynku usług turystycznych. Książka prezentuje wybrane opinie, wyniki badań, dywagacje oraz próby wskazania niezbędnych rozwiązań w sytuacji turystyki w warunkach światowego kryzysu gospodarczego.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13050.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again