22425
Book
In basket
Niniejszy podręcznik przybliża Czytelnikowi problematykę przedsiębiorczości w odniesieniu do przedsiębiorstw turystycznych. Treść podręcznika została podzielona na sześć rozdziałów. Rozdział pierwszy wyjaśnia pojęcia przedsiębiorczości i przedsiębiorcy, omawia rodzaje przedsiębiorców i prezentuje teoretyczne podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. Rozdział drugi systematyzuje wiedzę teoretyczną i empiryczną dotyczącą strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym. Rozdział trzeci dotyczy finansowego wsparcia MŚP turystycznych, wykorzystania kapitału własnego i obcego oraz funduszy strukturalnych. Rozdział czwarty skupia się na działaniu przedsiębiorstw turystycznych na konkurencyjnym rynku. W rozdziale piątym poruszono teoretyczne i metodologiczne zagadnienia związane z biznesplanem, natomiast w ostatnim przedstawiono przykładowy biznesplan przedsiębiorstwa agroturystycznego.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11689.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12878.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 177-183 i przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again