22406
Book
In basket
Niniejsza praca prezentuje przede wszystkim ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania. Najszerzej potraktowana jest działalność innowacyjna w organizacjach, bowiem tu powstają nowe wartości pod postacią nowych produktów, procesów technologicznych, organizacyjnych, marketingowych czy nowych systemów zarządzania. Prezentowane jest podejście i istota firmy innowacyjnej, sposoby jej identyfikacji i elementy zarządzania nią. Są akcentowane psychologiczne aspekty działalności innowacyjnej oraz związek między działalnością innowacyjną a wizerunkiem firmy. Zarządzanie działalnością innowacyjną jest rozpatrywane na różnych poziomach, tj. globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym i poszczególnych organizacji. Tłem wszystkich rozważań jest gospodarka oparta na wiedzy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11593 [Magazyn 1], P.11594 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11592.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12815.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again