22415
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Książka przedstawia marketing instytucji kultiry i jego specyfikę. Wyjaśnia, na czym polega kształtowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzieł sztuki. Wskazuje instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej oraz przybliża narzędzia marketingowe oparte na relacjach z głównymi uczestnikami rynku. Omawia również działania i strategie marketingowe stosowane przez takie instytucje kultury, jak filharmonie.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11548.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12780.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 232-236.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again