22406
Book
In basket
Książka w sposób kompleksowy prezentuje zagadnienia związane z istotą, tworzeniem oraz pomiarem zasobów niematerialnych i kompetencji, a także ich wykorzystaniem do tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Autor książki udziela w niej odpowiedzi na następujące zasadnicze pytania: jakie czynniki leżą u podstaw pozycji konkurencyjnej firmy, w jaki sposób zidentyfikować kluczowe zasoby i kompetencje firmy, w jaki sposób dokonywać pomiaru zasobów niematerialnych i opartych na nich kluczowych kompetencji, jaka jest rola kluczowych zasobów i kompetencji w tworzeniu wartości? W odróżnieniu od innych pozycji dostępnych na rynku, a odnoszących się do podobnej tematyki, autor łączy wątki z obszarów finansów, zarządzania strategicznego, marketingu i zarządzania wiedzą, oferując unikatowe, szerokie spojrzenia na prezentowane w książce zagadnienia.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12757.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [191]-196.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again