22409
Book
In basket
W książce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotyczące budowania potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw, tworzenia źródeł przewag konkurencyjnych oraz osiągania pożądanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wyników badań empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje młodzieży odnośnie do stosowanych instrumentów konkurowania w kategorii produktów odzieżowych. Autorka podjęła próbę skonstruowania modelu kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw odzieżowych w segmencie młodych konsumentów.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11517.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12750.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 156-163.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again