22409
Book
In basket
Celem teoretycznych i praktycznych rozważań autorek książki jest próba ukazania diagnozy jako priorytetu w procesie kształcenia i wychowania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jednym z głównych zamiarów autorek była intencja uprzystępnienia wiedzy teoretycznej i praktycznej omawiającej diagnozę dziecka. Praca składa się z pięciu rodziałów. Część pierwsza przedstawia współczesne wyzwania edukacji oraz problemy związane z wyrównywaniem szans edukacyjnych i likwidowaniem zaniedbań rozwojowych. Rozdział drugi poświęcony jest analizie literatury psychologicznej i pedagogicznej omawiającej deficyty i zaniedbania w rozwoju dziecka. Część trzecia omawia problemy diagnozy i diagnozowania oraz prezentuje innowacyjną diagnozę całościową. Ostatnie rozdziały obrazują rodzaje metod diagnostycznych i sposoby ich wykorzystania w poznaniu dziecka i jego środowiska wychowawczego. Zaletą książki są użyteczne przykłady diagnozowania oraz prezentowane przydatne praktyczne narzędzia diagnozy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11420.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12639.IV.9 [Czytelnia B], 12640.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 208-217.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again