22409
Książka
W koszyku
Celem teoretycznych i praktycznych rozważań autorek książki jest próba ukazania diagnozy jako priorytetu w procesie kształcenia i wychowania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jednym z głównych zamiarów autorek była intencja uprzystępnienia wiedzy teoretycznej i praktycznej omawiającej diagnozę dziecka. Praca składa się z pięciu rodziałów. Część pierwsza przedstawia współczesne wyzwania edukacji oraz problemy związane z wyrównywaniem szans edukacyjnych i likwidowaniem zaniedbań rozwojowych. Rozdział drugi poświęcony jest analizie literatury psychologicznej i pedagogicznej omawiającej deficyty i zaniedbania w rozwoju dziecka. Część trzecia omawia problemy diagnozy i diagnozowania oraz prezentuje innowacyjną diagnozę całościową. Ostatnie rozdziały obrazują rodzaje metod diagnostycznych i sposoby ich wykorzystania w poznaniu dziecka i jego środowiska wychowawczego. Zaletą książki są użyteczne przykłady diagnozowania oraz prezentowane przydatne praktyczne narzędzia diagnozy.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11420.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12639.IV.9 [Czytelnia B], 12640.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 208-217.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej