22409
Książka
W koszyku
U podstaw monografii leżał zamiar autorów inspirowania oraz pobudzania przedsiębiorczych postaw i praktycznej aktywności wszystkich tych, dla których celem i płaszczyzną działania jest konkurencyjna turystyka w regionie. Treść opracowania została podzielona na dwie części. Pierwsza część obejmuje podstawowe zagadnienia związane z aktualnie rozumianym zarządzaniem konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach oraz ze strategicznym znaczeniem marki w turystyce. Druga część książki jest efektem badań empirycznych nad uwarunkowaniami konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach. Wyodrębnione zostały tu czynniki i profile konkurencyjności zarządzania, ocena lokalnego otoczenia firm turystycznych i ocena systemów zarządzania przedsiębiorstw turystycznych. Książka jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu na globalnym rynku turystycznym.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11391 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11390.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12590.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 169-173.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej