22409
Książka
CD
W koszyku
Publikacja przedstawia konkretny model wyceny przedsiębiorstwa DFC, pozwalającego na połączenie w całość wszystkich etapów procesu wyceny, począwszy od wyboru metody, na weryfikacji skończywszy. Rozdział pierwszy przedstawia koncepcję wartości przedsiębiorstwa, cele dokonywania wyceny i stosowane definicje. Rozdział drugi omawia standardy wyceny istniejące na świecie i w Polsce. W rozdziale trzecim znajduje się przegląd metod wyceny i ich klasyfikacje. Problemom wyboru metody przez wyceniających poświęcony został rozdział czwarty. Kolejne stanowią prezentacje poszczególnych metod: podejścia dochodowego, majątkowego, porównawczego oraz opartego na stosowaniu opcji realnych. Określeniu ostatecznej wartości z przedziału wyznaczonego poprzez stosowanie kilku metod poświęcono rozdział ósmy. Książkę tę wyróżnia, oprócz prezentacji spójnego modelu wyceny opartego na technikach iteracyjnych, praktyczne podejście do wyceny. Może ona służyć jako przewodnik objaśniający krok po kroku, jak dokonać wyceny przedsiębiorstwa. Niemal w każdym rozdziale znajduje się studium przypadku lub przykład ilustrujący opisaną metodę. Do książki dołączono model DCF na CD - uproszczoną wersję modelu używanego przez autora w praktyce gospodarczej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12496.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca dodatków
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze. Płyta zawiera model DCF - uproszczoną wersję modelu używaną przez autora w praktyce gospodarczej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej