22409
Książka
W koszyku
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Rygorystyczne stosowanie wybranych metod to kluczowa kompetencja badacza. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Niniejsza książka ma przyczyniać się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. Najważniejsze obszary tematyczne to: podstawy metodologii nauk o zarządzaniu (główne typy badań, kierunki rozwoju, metody badawcze), problematyka badań interpretatywnych (zastosowanie studiów przypadków, metody eksperymentalne i symulacyjne, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu), zagadnienia badań ilościowych (procedura gromadzenia danych, podstawowe techniki analizy ilościowej, modele i ich testowanie, wykorzystanie danych wtórnych na przykładzie rachunków narodowych). Publikacja ma służyć doskonaleniu warsztatu badawczego, ale będzie pomocna wszystkim tym, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11310.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12446.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej